DISNEY+

Fra sommeren 2024 og tre år frem, har Disney+ sikret sig rettighederne til de to europæiske fodboldturneringer, UEFA Europa League og UEFA Conference League, i Danmark og Sverige.
Disney+ overtager rettighederne fra danske TV 2, som har vist turneringerne siden 2021.
Der vil ikke forekomme ændringer i de nuværende abonnementspriser hos Disney+
Det betyder at danske fodboldfans kan se frem til at skulle tilføje endnu en streamingtjeneste til samlingen, hvis de vil følge de to europæiske fodboldturneringer, Europa League og Conference League, i de kommende sæsoner. Kampene vil blive livestreamet eksklusivt på Disney+ i Danmark og vil være inkluderet for kunder med et Disney+ abonnement.
”Vi har stor erfaring indenfor sport gennem vores sportskanal ESPN og er dedikerede til at skabe produktioner af høj kvalitet for spillerne, fansene og vores kunder på Disney+,” udtaler Hans van Rijn, adm. direktør, The Walt Disney Company Nordic & Baltic, i pressemeddelelsen.
”Vores mål er at have det bedste tilbud til de fans og fangrupper, som er passionerede om fodbold, mens vi på samme tid ønsker at udbrede turneringerne til et større publikum i Danmark og åbne dem op for en ny generation af fans og tilhængere”.
Husk at kunder med Bland Selv kan vælge Disney+ for 7 point og kunder med YouSee Play kan vælge den for 5 point.

Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support