Glædelig Jul og godt nytår!

Glædelig Jul og Godt Nytår fra Ansager Antenneforening!

Kære medlemmer,

Vi ønsker jer alle en glædelig jul og et spændende nyt tv-år 2024!
Bestyrelsen arbejder hårdt for at sikre de bedste produkter til de bedste priser, og det har virkelig båret frugt.

Vores antenneforening har set en tilstrømning af nye medlemmer, især inden for internet, hvor vi tilbyder byens bedste priser!
Foreningen er glade over at tilbyde vores medlemmer en GRATIS Tv-boks som en del af medlemskabet,
der giver jer adgang til masser af ekstra underholdning uden ekstra omkostninger!

Det er bemærkelsesværdigt, at foreningens bestyrelse kan forhandler så gode priser, der gavner alle medlemmer,
og vi kan endda matche priserne som f.eks. Varde Antenneforening kan tilbyde deres medlemmer,
på trods af at de har omkring 8.000 medlemmer, og Ansager har under 400 medlemmer.

Vi håber fortsat at have den nødvendige energi og engagement til at bevare vores lokale antenneforening og sørge for fantastisk Tv-underholdning i Ansager.

Tak for jeres støtte, og lad os se frem til et fantastisk nyt år sammen!

De bedste jule- & nytårs hilsner, Ansager Antenneforening

Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her

Fejlmelding Kabel TV