Ingen dataforbrug på YouSee-apps
Publiceret af: Bent Haahr
Dato: 10-02-2021 11:31:28
Kategori: Generelt

Med et mobilabonnement fra YouSee kan du nu bruge alle YouSee-apps uden at bruge mobildata*. Har du fx adgang til YouSee Musik, YouSee Tv & Film, Mit YouSee eller en af de andre YouSee-apps, bruger du ikke mobildata*, når du bruger appen. Og det gælder uanset hvor du er i Danmark – selvfølgelig helt uden ekstra betaling.

Det er en nyhed, som vi er stolte af at kunne tilbyde alle med et YouSee Mobil-abonnement. Så er underholdningen altid sikret, når du åbner en YouSee-app på mobilen, bruger du med den nye fordel ikke af dine inkluderede mobildata.

Det med småt!
*Gælder ikke brug af radio i YouSee Musik-appen. Overskrides den inkluderede datamængde i abonnementet, nedsættes hastigheden ved brug af mobildata. Gælder også ved brug af YouSee apps.

YouSee Musik
Er inkluderet i alle nye YouSee Mobil-basisabonnementer. Med YouSee Musik-appen får du adgang til over 65 millioner musiknumre, som du kan lytte til på din mobil - når og hvor du vil. Og nu også uden at bruge af den inkluderede mobildata i abonnementet*.

Sådan henter du YouSee Musik-appen

Med YouSee Tv & Film-appen kan du se de tv-kanaler og streamingtjenester, der er en del af dit abonnement, uden at bruge mobildata* på din mobil (Netflix undtaget). Så kan du fx se dine favoritprogrammer og yndlingsserier på bagsædet, i børneværelset eller sommerhuset.

Sådan ser du tv og film via appen

Bent Kristensen
Vinkelvej 36