Tekniske udfordringer med Bland Selv
Forening: Ansager Antenne Forening
Publiceret af: Bent Haahr
Dato: 03-01-2020 14:08:27
Kategori: Generelt
     
Tekniske udfordringer med Bland Selv
2020 er ikke begyndt helt, som vi gerne ville. På grund af en teknisk fejl er det i øjeblikket ikke muligt for jeres beboere og medlemmer at vælge tv-kanaler og streamingtjenester til og fra som normalt i Bland Selv-shoppen. Det er her, de normalt kan skifte kanaler i tv-pakken via tv-boksen, YouSee Tv & Film-appen og på Mit YouSee.


Fejlen er vores højeste prioritet
Vi har eksperter, der siden 1. januar har arbejdet dag og nat på at løse problemet. Det er desværre endnu ikke lykkedes, og derfor skriver vi nu til jer. Fejlen har vist sig at være meget kompleks, og på nuværende tidspunkt kan vi beklageligvis ikke sige, hvornår den er løst.

Fejlen har ikke påvirket Bland Selv-kunders mulighed for at se tv og streame, den har 
kun påvirket muligheden for at ændre på indholdet. Fejlen har derfor ikke påvirket jeres beboere og medlemmer med en fast tv-pakke.

Vi arbejder selvfølgelig stadig på højtryk og gør alt, hvad vi kan, for, at man igen kan blande kanaler og streamingtjenester i tv-pakken.

Via yousee.dk/driftsinformation kan man til enhver tid holde sig opdateret om, hvor langt vi er med fejlretningen.
 
Vi beklager og undskylder de gener, fejlen har medført.


 

 
Cookies

Kontakt

Formand
Bent Kristensen
Vinkelvej 36
6823 Ansager
Telefon 7529 7828
Mobil: 2334 2795
bent_ansager@hotmail.com

Regningsspørgsmål

Kasserer:
Bent Haahr
Vinkelvej 34
6823 Ansager
Mobil: 6160 7734
benthaahr@mail.dk

Husstandsproblemer:

Kontakt evt.:
Dansk Kabel Tv
Ravnevej 7
6705 Esbjerg Ø
Telf: 7695 0695
kundeservice@danskkabeltv.dk

Bredbåndsproblemer

Kontakt YouSee:
Support på telefon 7070 4040
Hverdage: 08:00 - 20:00
Weekend + helligdage: 10:00 - 20:00