Bland Selv i Ansager Antenneforening

Sådan får du Tv med Bland Selv

Find ud af hvor mange kanaler streaming tjenester du vil have oven på din grundpakke...!
Du kan vælge at bruge 10 point (= mellempakkepris kr. 3.195 pr. halvår) eller 36 point (= fuldpakkepris kr. 4.020 pr. halvår)

Faste TV kanaler

Streamingtjenester

Du kan selv bestille direkte på YouSee´s hjemmeside eller kontakte kundeservice på telf. 7070 4040
Du kan også kontakte YouSee butikken i Esbjerg på telf. 7012 2411

En Bland Selv pakke koster det samme som en fast YouSee Mellem- eller Fuldpakke. Du betaler altså ikke ekstra for din tv-pakke, ved at vælge Bland Selv-løsningen.
Med Bland Selv er der mere end 100 kanaler at vælge mellem, og du kan skifte dem ud hver måned – uden det koster ekstra.

Fakta om 'Tv med Bland Selv'

- TV med Bland Selv betyder, at man frit kan udskifte op til 10 kanaler i Mellempakken og 36 kanaler i Fuldpakken.
- Man kan vælge blandt flere end 100 kanaler i alt.
- TV med Bland Selv er krypteret, og derfor skal kunden have et program kort og en kortlæser pr. tv-apparat.
- Kanalerne i den obligatoriske Grundpakke kan ikke udskiftes. De er fortsat ukrypterede og kan ses på alle fjernsyn uden kort.
- Man kan skifte kanaler hver måned via yousee.dk.
- Ved bland selv skal du bruge netværks nr. 111.

Hvad koster det?

Bland Selv pakker følger foreningens priser på de almindelige tv-pakker.

En Mellempakke Bland Selv (Bland Selv 10) koster det samme som Mellempakken kr. 3.195
En Fuldpakke Bland Selv (Bland selv 36) koster det samme som en Fuldpakke kr. 4.020
Se pakke priserne Klik her tilmelding.
Der følger automatisk et gratis kort med din bestilling.

Hvis du du ønsker at få en Bland Selv-pakke, kan du se hvilken sammensætning du kan lave

Priser

Yousee Tv-kort til kortlæseren er gratis (det første kort) koster Kr. 100,- som et engangsbeløb.
Før at man kan bruge kortet skal man have en YouSee kompatibel kortlæser.

Kortlæseren sælges til Kr. 295,- og YouSee boksen kan lejes for kr. 00 pr. mdr. efter 1.januar 2023  kontakt kundeservice på tlf.: 7070 4040 for bestilling.

Hvordan bestiller jeg?

Du kan kun bestille en Bland Selv-pakke ved YouSee, ring 7070 4040
Du skal være opmærksom på, at du er foreningskunde med fordelagtige pakkepriser. Derfor vises Mellempakke og Fuldpakke med Bland Selv først efter, at du har indtastet din adresse på YouSee’s hjemmeside

Om teknik og udstyr:

Ved skift til en Bland Selv-pakke, kan Grundpakkens programmerne fortsat ses på alle fjernsyn. De programmer du selv vælger, ud over Grundpakken, fremsendes som et krypteret produkt, der kræver udstyr til aflæsning af de programmer du selv har valgt.

Der skal derfor bestilles udstyr til de fjernsyn du ønsker at se dine Bland Selv-pakke på. Udstyret kan være en kortlæser, (CA-modul) eller en tv-boks. Du skal selv bestille tv-boks eller kortlæsere til det antal fjernsyn du ønsker at se Bland Selv-pakken på, se mere her.

Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support